اشعار زیبا و احساسی
خرید اینترنتی اس ام اس جوک عکس ترول فروشگاه آنلاین
اشعار زیبا و احساسی
دو شنبه 12 آبان 1393 ساعت 16:25 | بازدید : 527 | نویسنده : ختن | ( نظرات )

 

 

اشعار زیبا و احساسی

 

کـسـی چـه مـی دانــد ؟

شاید روزی بیاید که حال من هم خوب شود …

هــوا خـــوب شـــود …

عــشــق خــوب شــود …

و تـــــو …

خــــوب مــن شـــوی !

 

اشعار زیبا و احساسی

 

عاقبت یک روز که نزدیک است ،

از دنیایی که در آن بی تو مرده ام زنده خواهم شد ،

به سویت خواهم دوید و تا ابد در آغوشت جان خواهم داد !

 

اشعار زیبا و احساسی

 

دلم “آرامش” وارونه میخواهد :

“ش م ا ر ا ” . . .

 

اشعار زیبا و احساسی

 

باران ببار

اینبار او را خواهم دید

این شهر بی در و پیکر

حریف اراده من نیست

 

اشعار زیبا و احساسی

 

گاهی خیالت آنقدر واقعیت دارد که …

داغ می شود پیشانی ام !

از داغی لبانت !

 

اشعار زیبا و احساسی

 

ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻳﻦ ﻛﻪ ﺁﺩﻡ ﻛﺴﯽ ﺭﺍ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ،

ﺑﺎﻳﺪ ﺳﺨﺖ ﺑﻪ ﻫﻴﺠﺎﻥ ﺑﻴﺎﻳﺪ،

ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎﺯﯼ ﺩﻭ ﻃﺮﻓﻪ ﺑﺎﺷﺪ، ﺍﺭﺯﺵ ﺍﻧﺠﺎﻣﺶ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﺩ،

ﻭﻟﯽ ﺍﮔﺮ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﺎﺷﺪ ﺁﺩﻡ ﺑﻪ ﺗﻨﻬﺎﻳﯽ ﺑﺎﺯﯼ ﻛﻨﺪ،

ﺑﺎﺯﯼ ﺍﺣﻤﻘﺎﻧﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ !

 

اشعار زیبا و احساسی

 

در سایه درختی که یه نفر جا دارد تو بمان !

من به زیر آفتاب ماندن در کنار تو راضیم

 

اشعار زیبا و احساسی

 

تا می خواهم از تو دل بکنم صبر می آید !

چقدر این عطسه های پاییزی را دوست دارم . . .

 

اشعار زیبا و احساسی

 

عزیـز کرده ی ِ شعرهایــم

خواستـم بگویـم ” بی تو  …”

نفس ِ شعر  بنـــد آمد !

من که دیگــر جـای ِ خود دارم …

 

اشعار زیبا و احساسی

 

من – تو = هیچ !

تبصره هم نداره

اشعار زیبا

اشعار زیبا و احساسی



برچسب‌ها: اشعار زیبا ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 529
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 22
:: بازدید ماه : 1221
:: بازدید سال : 2994
:: بازدید کلی : 55641